Veelgestelde vragen over meedoen aan activiteiten
Deze vragen stellen kaarthouders en cursisten ons wel eens. Misschien helpen de antwoorden jou ook verder! Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!
PS. Ben je een aanbieder en zoek je een antwoord op jouw vraag? Scroll dan even naar beneden!
Wat betekent de afkorting SCA of S&C kaart?
Mijn kind heeft Sport & Cultuurkaart niet bij zich, kan hij/zij dan wel deelnemen?
Is de kwaliteit en betrouwbaarheid van de aanbieders geborgd?
Mijn Sport & Cultuurkaart Amstelveen is kwijt of stuk. Wat nu?
Kan ik mijn Sport & Cultuurkaart Amstelveen opzeggen?
Kan ik hulp krijgen indien het maandbedrag financieel niet haalbaar is voor mij?
Hoe werkt de incasso?
Ik heb geen kaart en wil wel graag een les of activiteit boeken bij een aanbieder?
Worden mijn gegevens gedeeld met derden?
Wie zijn de aanbieders van lessen en activiteiten op de website van de Sport & Cultuurkaart?
Kan ik mezelf aanmelden als partner ?
Wat kan ik doen wanneer ik geen verificatie code ontvang op mijn email adres?
Krijg ik een bevestiging na mijn boeking?
Kan ik een boeking annuleren of een tijdstip wijzigen?
Ik ben niet tevreden over de cursus, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Hoe kan ik mijn e-mailadres veranderen?
Zijn de workshops toegankelijk voor mensen met speciale behoeften?