Veelgestelde vragen over meedoen aan activiteiten

Deze vragen stellen kaarthouders en cursisten ons wel eens. Misschien helpen de antwoorden jou ook verder! Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

PS. Ben je een aanbieder en zoek je een antwoord op jouw vraag? Scroll dan even naar beneden!

Wat betekent de afkorting SCA of S&C kaart? plus-icon
Mijn kind heeft Sport & Cultuurkaart niet bij zich, kan hij/zij dan wel deelnemen? plus-icon
Is de kwaliteit en betrouwbaarheid van de aanbieders geborgd? plus-icon
Mijn Sport & Cultuurkaart Amstelveen is kwijt of stuk. Wat nu? plus-icon
Kan ik mijn Sport & Cultuurkaart Amstelveen opzeggen? plus-icon
Kan ik hulp krijgen indien het maandbedrag financieel niet haalbaar is voor mij? plus-icon
Hoe werkt de incasso? plus-icon
Ik heb geen kaart en wil wel graag een les of activiteit boeken bij een aanbieder? plus-icon
Worden mijn gegevens gedeeld met derden? plus-icon
Wie zijn de aanbieders van lessen en activiteiten op de website van de Sport & Cultuurkaart? plus-icon
Kan ik mezelf aanmelden als partner ? plus-icon
Wat kan ik doen wanneer ik geen verificatie code ontvang op mijn email adres? plus-icon
Krijg ik een bevestiging na mijn boeking? plus-icon
Kan ik een boeking annuleren of een tijdstip wijzigen? plus-icon
Ik ben niet tevreden over de cursus, kan ik mijn geld terugkrijgen? plus-icon
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd? plus-icon
Hoe kan ik mijn e-mailadres veranderen? plus-icon
Zijn de workshops toegankelijk voor mensen met speciale behoeften? plus-icon

Veelgestelde vragen door aanbieders & parters

Deze vragen stellen aanbieders ons wel eens. Misschien helpen de antwoorden jou ook verder! Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Kan ik ook een zakelijke cursus aanbieden? plus-icon
Kan ik mezelf aanmelden als partner ? plus-icon
Kan ik een cursus aanbieden over een onderwerp dat niet in jullie overzicht staat? plus-icon
Kan ik lesgeven op meerdere locaties? plus-icon
Wanneer word ik uitbetaald? plus-icon
Welk btw-tarief moet ik hanteren? plus-icon
Kan ik mijn eigen algemene voorwaarden hanteren? plus-icon
Wie zijn de aanbieders van lessen en activiteiten op de website van de Sport & Cultuurkaart? plus-icon
Wie kan partner worden van Sport en Cultuurkaart Amstelveen? plus-icon
Hoe kan ik mijn beschikbaarheid opgeven? plus-icon
Is de kwaliteit en betrouwbaarheid van de aanbieders geborgd? plus-icon
Is het plaatsen van een workshop of les op jullie platform gratis? plus-icon
Kan ik meerdere cursussen en lessen aanbieden? plus-icon
Kunnen mijn huidige cursisten ook toegang krijgen tot jullie platform? inclusief het gebruik van onder andere chatfunctie, agenda en huiswerk tools. plus-icon
Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen? plus-icon
Wat betekent het dat je als leraar ‘geverifieerd’ wordt? plus-icon
Hoe kan ik de Sport&Cultuur kaart scannen? plus-icon